مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 خرداد 1402 ساعت 11:302023-06-03اقتصادي

اجرای مرحله جدید کالابرگ الکترونیکی برای افراد تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی


مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قم گفت: مرحله جدید طرح کالابرگ الکترونیکی از 13 خرداد ماه برای خانوارهای تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) و سازمان بهزیستی اجرا می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی قم،  وحید وزیری راد گفت: مرحله جدید طرح کالابرگ الکترونیکی از 13 خرداد ماه سال اری برای خانوارهای تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) و سازمان بهزیستی اجرا می شود.

مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان قم با بیان اینکه یارانه اعتباری خانوارهای تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) و سازمان بهزیستی  20 درصد افزایش می یابد، اظهار کرد: شرط استفاده از این افزایش اعتبار، خرید بیش از 70 درصد یارانه معادل 320 هزار تومان به ازای هر نفر است.

وی با اشاره به اینکه خانوارها می توانند یک ماه زودتر از واریز یارانه از اعتبار خود استفاده کنند و استفاده از این طرح برای همه مشمولین اختیاری است، گفت: در این طرح کارت جدیدی صادر نمی شود و همه کارت های بانکی به نام سرپرست خانوار قابل استفاده خواهد بود.

  وزیری راد با بیان اینکه شیر کم چرب بطری، پنیر، تخم مرغ، گوشت مرغ، روغن مایع، ماکارونی، برنج ایرانی، لبنیات( ماست پرچرب پگاه) قند و شکر، حبوبات و گوشت منجمد گوساله، 11 قلم کالای اساسی در طرح کالا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای مرحله جدید کالابرگ الکترونیکی برای افراد تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی

اجرای مرحله جدید کالابرگ الکترونیکی برای افراد تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی