مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 خرداد 1402 ساعت 09:302023-06-19سياسي

برخی مدیران از عملکرد دولت دفاع نمی کنند


استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: برخی مدیران آنطور که انتظار می رود از عملکرد دولت دفاع نمی کنند که از آنها گلایه دارم.

- ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: برخی مدیران آنطور که انتظار می رود از عملکرد دولت دفاع نمی کنند که از آنها گلایه دارم.

سید علی احمدزاده در نشست شورای اداری که با حضور سید احمد عبودتیان دستیار ویژه رییس جمهور در امور مردمی سازی دولت برگزار شد، تاکید مقام معظم رهبری بر سپردن کارها به مردم و مردمی شدن اقتصادی است بنابراین از سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان خواستیم راه های مردمی سازی کارها را مشخص کند که کارهایی در حال انجام است.

وی با اشاره به اینکه کلام مقام معظم رهبری مبنی بر مردمی سازی کارها نباید بر زمین بماند افزود: آیت الله دکتر رییسی هم بر اجرایی شدن بیانات معظم له در این خصوص تاکید دارند و مردمی شدن کارها جنبه مشروعیت، مقبولیت و قانونی دارد.

احمدزاده با بیان اینکه همه مدیران مکلف به مردمی سازی کارها در دستگاه های اجرایی خود هستند، خاطرنشان کرد: فتنه 88 زمانی خنثی شد که مردم در 9 دی علیه فتنه گران به خیابان آمدند، سال گذشته هم که عده ای تلاش داشتند کشور را به حاشیه ببرند شاهد راهپیمایی باشکوه در 22 بهمن و از بین رفتن نقشه های دشمنان بودیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخی مدیران از عملکرد دولت دفاع نمی کنند

برخی مدیران از عملکرد دولت دفاع نمی کنند