مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 خرداد 1402 ساعت 07:202023-06-03دانش

ایجاد پنج رشته جدید در دانشگاه پیام نور کردستان/ پذیرش دانشجو در 74 رشته تحصیلی


رییس دانشگاه پیام نور استان کردستان از ایجاد  و افزایش 5 رشته گرایش جدید در مقطع کارشناسی ارشد در این دانشگاه در راستای توسعه تحصیلات تکمیلی خبر داد.

- ایسنا/کردستان رییس دانشگاه پیام نور استان کردستان از ایجاد  و افزایش 5 رشته گرایش جدید در مقطع کارشناسی ارشد در این دانشگاه در راستای توسعه تحصیلات تکمیلی خبر داد.

مریم مهدی عراقی در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: در حال حاضر قریب به 11 هزار دانشجو در مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد در این دانشگاه تحصیل می کنند که از این تعداد 3 هزار و 300 دانشجو در مرکز سنندج مشغول به تحصیل هستند.

وی از اخذ مجوز ایجاد 5 رشته تحصیلی جدید در مقطع کارشناسی ارشد در دانشگاه پیام نور کردستان و اضافه شدن این رشته ها به دفترچه پذیرش ارشد در سال تحصیلی 1402 خبر داد و گفت: با توجه به پیگیری های انجام شده از سوی دانشگاه پیام نور استان به لطف الهی موفق به اخذ مصوبه و پذیرش دانشجو در پنج رشته تحصیلی جدید در مقطع کارشناسی ارشد شده ایم.

طبق اظهارات رییس دانشگاه پیام نور استان کردستان، با احتساب 69 رشته قبلی، مراکز و واحدهای این دانشگاه اکنون در 74 رشته در مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد آماده پذیرش دانشجو است.

مهدی عراقی توسعه تحصیلات تکمیلی را مهمترین اهداف و برنامه های دانشگاه برشمرد و با اشاره به افزایش رشته های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد پنج رشته جدید در دانشگاه پیام نور کردستان/ پذیرش دانشجو در 74 رشته تحصیلی

ایجاد پنج رشته جدید در دانشگاه پیام نور کردستان/ پذیرش دانشجو در 74 رشته تحصیلی