مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 خرداد 1402 ساعت 22:102023-06-11سياسي

زبان هنر برنده ترین تأثیر را در انتقال فرهنگ جهاد و شهادت دارد


زبان هنر برنده ترین و تأثیرگذارترین زبان در انتقال پیام جهاد، شهادت و ایثار است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازنیز در نشست با مسئولان استان های مختلف در برگزاری کنگره های شهدا بر انتقال فرهنگ ایثار، جهاد و شهادت با تمسک و توسل به زبان هنر تاکید کرده و همواره مسئولان را به این امر مهم فرا خواندند.

رییس کنگره های شهدای کشور گفت: جامعه ما امروز نیازمند باز تولید آثار ارزشمند در انتقال فرهنگ ایثار، جهاد و شهادت است تا نسل نوجوان و جوان ما بیشتر با این فرهنگ غنی آشنا شوند.

آزادی افزود: دشمن با تمام ابزارهای نوین در عرصه جنگ رسانه ای و فضای مجازی به مقابله با جمهوری اسلامی ایران آماده و تلاششان بر این است تا دستاوردهای 43 سال انقلاب را از دست ما بگیرند و به جای آن فرهنگ منحط غرب را رواج دهند در حالی که با بهره گیری از زبان هنر می توان بهترین و شایسته ترین مفاهیم انسانی و ارزشی را منتقل کرد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: متأسفانه در سال های اخیر از این ظرفیت و همچنین فضای مجازی در مسیر بهره گیری صحیح و شایسته غفلت شده در حالی که دشمن از این ابزار توانسته در انتقال مفاهیم ضد ارزشی استفاده کند.

آزادی اضافه کرد: کنگره های شهدا بهترین فرصت برای فضاسازی و استفاده از زبان هنر در انتقال فرهنگ ایثار، جهاد و شهادت است و امیدواریم مسئولان استانی د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زبان هنر برنده ترین تأثیر را در انتقال فرهنگ جهاد و شهادت دارد

زبان هنر برنده ترین تأثیر را در انتقال فرهنگ جهاد و شهادت دارد