مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 خرداد 1402 ساعت 20:452023-06-07حوادث

نجات اعضای یک خانواده گردشگر گمشده در دل کویر


فرمانده انتظامی شهرستان بردسکن از نجات گردشگران که در دل کویر این شهرستان گرفتار شده بودند، خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بردسکن، سرهنگ محمود مختاری اظهار کرد: در پی اعلام گزارشی مبنی بر مفقودی 3 خانواده گردشگر غیر بومی در کویر شهرستان بردسکن به فوریت های پلیسی 110، دستورات ویژه با توجه به اهمیت موضوع صادر شد.

وی افزود: ماموران انتظامی با گشت زنی های گسترده در دل کویر نمک، سرانجام 3 خانواده غیربومی که با یک دستگاه خودروی شخصی پراید و یک دستگاه کامیونت را یافتند که برای گردشگری شبانه، دل به کویر زده و با گم شدن در مسیر، خودروی آن ها در گل فرو رفته و دچار ترس و وحشت شده بودند.

سرهنگ مختاری خاطرنشان کرد: این گردشگران بدون راهنما و بدون اشرافیت، به کویر نمک رفته بودند و پس از گرفتار شدن در دل کویر، شب را در همان محل ماندند که پوشش آنتن دهی تلفن همراه ضعیفی دارد و تنها با ارسال یک پیامک، مفقودیت خود را به یکی از بستگان اعلام  می کنند و این فرد نیز از پلیس کمک می خواهد.

وی تصریح کرد: اعضای 3 خانواده که چند کودک نیز همراه شان بود پس از پذیرایی توسط ماموران انتظامی، با خودروهای پلیس به شهرستان بردسکن انتقال یافتند و خودروهای آن ها نیز با کمک خودروهای سنگین انتظامی به شهر بردسکن حمل شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نجات اعضای یک خانواده گردشگر گمشده در دل کویر

نجات اعضای یک خانواده گردشگر گمشده در دل کویر