مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 خرداد 1402 ساعت 21:002023-06-18اجتماعي

امکانات و تجهیزات امدادی اصفهان نیازمند بروزرسانی است


مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: تقویت امکانات و تجهیزات امدادی مورد نیاز ستاد فرمانداری ها و استقرار بالگرد امدادی مجهز از اولویت های استان در مرحله پاسخ به بحران ها و حوادث محتمل سیل، - منصور شیشه فروش مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان در گفت وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: مطالعات اجرای طرح های هدایت و جمع آوری آب های سطحی در بسیاری از شهرها و روستاهای استان انجام شده است.

وی با بیان اینکه طرح های اولویت دار در روستاهای در معرض خطر استان تعریف شده است، افزود: برای اجرای طرح های کاهش خطر و ایمن سازی شهرها و روستاها در برابر سیل نیاز به تخصیص اعتبارات ملی است.

شیشه فروش عنوان کرد: ضرورت دارد با توجه به خسارات مستمر ناشی از سیل در کشور از جمله سیل سال های 1398 و 1401 که همه ساله حجم زیادی از خسارات را به کشور تحمیل می کند، اقدام ویژه ای در سطح ملی توسط وزارت نیرو، سازمان برنامه و بودجه، وزارتخانه های راه و شهرسازی و جهاد کشاورزی در تخصیص اعتبار به استان ها برای اجرای طرح های کاهش خطر تخصیص یابد.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان با تأکید بر تقویت بنیه نیروی انسانی عملیاتی و امدادی استان با صدور مجوزهای جذب نیرو گفت: شهرداری ها، دهیاری ها و دستگاه های اجرایی و امدادی جمعیت هلال احمر، اورژانس، اداره


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امکانات و تجهیزات امدادی اصفهان نیازمند بروزرسانی است

امکانات و تجهیزات امدادی اصفهان نیازمند بروزرسانی است