مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 خرداد 1402 ساعت 15:452023-06-16سياسي

اعتراض شدید امام جمعه نی ریز به اختلافات بین شهردار و شورای شهر


هشت ماه است من اینجا هستم، اختلاف بین شهردار و شورا وجود دارد ، آقای استاندار محترم تشریف بیاورید نی ریز ببینید این مشکل چگونه باید حل شود ، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از نی ریز، با ادامه یافتن اختلافات شهردار و شورای شهر نی ریز و اعتراض مردم از این وضعیت نامناسب برای شهرستان امروز بیست و ششم خرداد ماه حجت الاسلام والمسلمین حسینی امام جمعه شهرستان نی ریز در خطبه دوم با اعتراض شدید به استاندار فارس خواستار مداخله ایشان جهت پایان دادن به این مشکل بزرگ شهر نی ریز شد.

وی در پایان خطبه دوم نماز جمعه شهر نی ریز اعلام نمود: هشت ماه است من اینجا هستم، اختلاف بین شهردار و شورا وجود دارد و هر وقت مطرح میکنیم فوری مطرح می کنند شهردار و شورا را زیر سئوال بردید ،منِ امام جمعه میخواهم مشکل مردم حل شود ، شهردار و شورا با هم مشکل دارند ، باید این مسئله حل شود، هشت ماه است گفته ام و الان هم می گویم ، آقای استاندار محترم تشریف بیاورید نی ریز ببینید این مشکل چگونه باید حل شود ، بالاخره باید چه بشود ؟ این مشکل باید حل شود که مردم دغدغه نداشته باشند و این هم خواست مردم است هم خواست ما.

گفتنی است بیش از یک سال گذشته تا کنون اختلاف شدید هیئت رییسه شورای شهر نی ریز شامل سه نفر از اعضا شورا بر سر عملکرد شهردار نی ریز موجب بروز اختلافاتی عمیق بین طرفین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعتراض شدید امام جمعه نی ریز به اختلافات بین شهردار و شورای شهر

اعتراض شدید امام جمعه نی ریز به اختلافات بین شهردار و شورای شهر