مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 خرداد 1402 ساعت 19:502023-06-21اقتصادي

شناسایی 33 مورد بنای غیرمجاز در اراضی زراعی گنبد کاووس


معاون امور اراضی مدیریت جهادکشاورزی گنبدکاووس از شناسایی 33 مورد بنای غیرمجاز در اراضی زراعی این شهرستان طی سه ماه نخست امسال خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، امیرحسین فخری پور گفت: از مجموع 33 مورد بنای غیرمجاز شناسایی شده در اراضی زراعی گنبدکاووس برای 16 مورد آن به استناد تبصره 2 ماده 10 قانون حفظ کاربری اراضی کشاورزی، حکم قلع و قمع صادر شد.

وی اضافه کرد: 17 مورد دیگر از بناهای غیرمجاز که در مرحله شروع عملیات اجرایی بودند با تذکر نیروهای بازرسی و آگاهی بخشی به آنها که عمل انجامی جرم بوده و به مراجع قضایی معرفی خواهند شد، اقدام به توقف عملیات اجرایی و یا اعاده به حالت اولیه کردند.

معاون امور اراضی مدیریت جهاد کشاورزی گنبدکاووس همچنین گفت: با تخریب 16 بنای غیرمجاز که بیشتر در قالب فنس کشی، دیوارکی، محوطه سازی و ابنیه غیرمجاز بود، 16 هزار مترمربع زمین زراعی به حالت اولیه بازگشت.

فخری پور با بیان اینکه بیشتر تغییر کاربری اراضی کشاورزی و ساخت و سازهای غیرمجاز در گنبدکاووس در حریم شهر و روستاها رخ می دهد، افزود: اینگونه اقدامات که مشمول قانون حفظ کاربری می شود، تخلف بوده و متخلف به مرجع قضایی معرفی خواهد شد.

وی اضافه کرد: راهبرد وزارت جهاد کشاورزی حفظ کاربری اراضی زراعی و باغی است و در این خصوص با متخلفان بدون مماشات برخورد خوا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شناسایی 33 مورد بنای غیرمجاز در اراضی زراعی گنبد کاووس

شناسایی 33 مورد بنای غیرمجاز در اراضی زراعی گنبد کاووس