مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 خرداد 1402 ساعت 11:122023-05-31اجتماعي

جاده های شمال به پیشواز ترافیک رفت


رییس پلیس راه مازندران با اشاره به ترافیکی پرحجم در جاده های شمال، گفت: امروز و فردا محورهای هراز و کندوان از مسیر تهران به شمال یک طرفه می شود.

- یدالله جهان تاب رییس پلیس راه مازندران در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در مازندران درباره وضعیت محورهای استان اظهار کرد: تردد خودروها در محورهای شمال به صورت پرحجم شد و انتظار داریم طی ساعات آینده بر حجم ترافیک افزوده شود.

وی با اشاره به ممنوع بودن تردد تمامی تریلی از محور هراز، گفت: ممنوعیت تردد کامیون و کامیونت نیز از ساعت 12 تا 24 امروز و همچنین از ساعت 6 تا 24 طی روزهای آینده در دستور کار پلیس قرار دارد.

رییس پلیس راه مازندران بیان کرد: امروز در صورت ترافیک سنگین محدوده پلور تا پلیس راه لاریجان به صورت مقطعی یک طرفه می شود و این محدودیت فردا هم با توجه به حجم ترافیک اعمال خواهد شد.

جهان تاب به ممنوع بودن تردد تمامی تریلی، کامیون و کامیونت همچنان از محور کندوان، تصریح کرد: آمد و شد خودروها از ساعت 12 امروز از محدوده مرزن آباد مسدود شده و از ساعت 15 امروز از مسیر کرج به سمت شمال یک طرفه خواهد بود.

وی یادآور شد: آمد و شد خودروها از ساعت 9 فردا از محدوده مرزن آباد مسدود شده و از ساعت 12 تا 22 همان روز از مسیر کرج به سمت شمال یک طرفه خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جاده های شمال به پیشواز ترافیک رفت

جاده های شمال به پیشواز ترافیک رفت