مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 خرداد 1402 ساعت 16:452023-06-12اقتصادي

ناوگان باری آذربایجان غربی بیش از 2 میلیون تن کالا جابجا کرد


معاون راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی گفت: ناوگان باری استان بیش از 2 میلیون تن کالا توسط طی دو ماه نخست امسال جابجا کرده است.

- پیمان آرامون در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: از امسال تا پایان ماه گذشته بیش از دو میلیون و صد هزار تن انواع کالا توسط ناوگان حمل و نقل باری استان در قالب بیش از 153 هزار سفر جابجا شده است.

وی با بیان اینکه در این مدت همچنین شاهد جابجایی افزون بر 770 هزار تن سیمان با انجام بیش از 44 هزار سفر در استان بوده ایم، ادامه داد: تعداد کل رانندگان فعال بخش حمل و نقل باری در استان تا پایان فروردین، 31 هزار و 195 نفر بوده است که 303 نفر از این تعداد در اردیبهشت ماه سال جاری به جمع خانواده بزرگ رانندگان حمل و نقل باری افزوده شدند.

در دست اجرا بودن 18 پروژه راه های روستایی در آذربایجان غربی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی بیان کرد: تعداد ناوگان باری فعال نیز در پایان سال 34 هزار و 843 دستگاه بوده و عمر متوسط این ناوگان به مشابه ماه گذشته 16.

82 سال برآورد شده است.

آرامون از در دست اجرا بودن 18 پروژه راه روستایی در سطح استان خبر داد و گفت: شهرستان های شاهین دژ و چایپاره سهم بیشتری از 18 پروژه فعال نسبت روستایی استان دارند و شهرستان های سردشت، خوی، سلماس و مهاباد در رده های بعدی قرار دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ناوگان باری آذربایجان غربی بیش از 2 میلیون تن کالا جابجا کرد

ناوگان باری آذربایجان غربی بیش از 2 میلیون تن کالا جابجا کرد