مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 خرداد 1402 ساعت 16:252023-06-20سياسي

مخالف استیضاح وزیر کشور در شرایط فعلی هستم


نایب رییس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی گفت: علی رغم انتقاد نسبت به نامه معاون وزیر کشور مخالف استیضاح وزیر در سال منتهی به برگزاری انتخابات هستم.

- سیدمحمد پاکمهر در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: طرح سوال از مسئولین اجرایی و استیضاح ابزار قانونی نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی جهت نظارت بر حسن اجرای قانون است.

نماینده مردم بجنورد، مانه و سملقان، راز و جرگلان، گرمه و جاجرم در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: مجلس انقلابی در بسیاری از تصمیم سازی های خود با نگاه اصلاح امور اقدام به طرح سوال از مسئولین اجرایی نموده است.

نایب رییس اول کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: در روز گذشته انتشار مکاتبه معاون وزیر کشور با مسئولین استانی با هدف پیشگیری از برخی شبهات منجر به ناراحتی و گلایه نمایندگان مجلس شورای اسلامی شد که برخی همکاران با طرح موضوع استیضاح وزیر کشور به استقبال این موضوع رفتند.

وی در ادامه افزود: در نظام اسلامی افراد جهت اتخاذ هرگونه موضعی مختار هستند اما باید این موضع گیری ها و تصمیمات بر مبنای ادراک همه جوانب باشد.

پاکمهر تصریح کرد: طبیعتاً مسئولین وزرات کشور باید در نگارش متن نامه دقت نظر بیشتری می کردند اما این موضوع دلیل کافی جهت استیضاح وزیر کشور آن هم در آستانه برگزاری ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مخالف استیضاح وزیر کشور در شرایط فعلی هستم

مخالف استیضاح وزیر کشور در شرایط فعلی هستم