مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 خرداد 1402 ساعت 16:052023-06-07سياسي

صدور معافیت سربازی برای بیش از 110 محقق ایرانی خارج از کشور


بیش از 110 محقق ایرانی خارج از کشور معافیت سربازی می گیرند.

تا به امروز بیش از 110 نفر از برترین متخصصان و کارآفرینان ایرانی شاغل در خارج از کشور از طریق حمایت مذکور همکاری خود را با مراکز علمی، - بیش از 110 محقق ایرانی خارج از کشور معافیت سربازی می گیرند.

تا به امروز بیش از 110 نفر از برترین متخصصان و کارآفرینان ایرانی شاغل در خارج از کشور از طریق حمایت مذکور همکاری خود را با مراکز علمی، پژوهشی و فناورانه داخلی آغاز کرده ­اند.

معاون توسعه روابط علمی و سرمایه انسانی مرکز تعاملات بین المللی علم و فناوری معاونت علمی ریاست جمهوری گفت: بیش از 110 نفر از برترین متخصصان و کارآفرینان ایرانی شاغل در خارج ازکشور از خدمت سربازی معاف شدند.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علی حسینی درباره برنامه همکاری با متخصصان و کارآفرینان ایرانی خارج از کشور، گفت: ذیل این برنامه تلاش می کنیم تا با استفاده از تجربیات و تعامل با متخصصان و کارآفرینان برتر، ایده و نقطه نظرات آنها را دریافت و با همفکری صاحب نظران؛ راهکارهای بهتر و مؤثرتری را برای خدمت، تعامل و حمایت از جامعه هدف این برنامه تعریف کنیم.

  وی افزود: یکی از این راهکارها که دغدغه همه ما از ابتدای اجرای برنامه بود، حل مشکل خدمت سربازی برجسته ترین متخصصان و کارآفرینان ایرانی شاغل در خارج از کشور بوده است که ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صدور معافیت سربازی برای بیش از 110 محقق ایرانی خارج از کشور

صدور معافیت سربازی برای بیش از 110 محقق ایرانی خارج از کشور