مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 خرداد 1402 ساعت 15:402023-06-03سياسي

اقدامات دانشگاه علوم پزشکی شیراز در راستای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان های خبرگزاری دانشجو، محمدحسین انباردار، معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز  گفت: - معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز بخشی از اقدامات معاونت فرهنگی و دانشجویی در راستای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت را تشریح کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان های خبرگزاری دانشجو ، محمدحسین انباردار، معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز  گفت: بر اساس منویات مقام معظم رهبری و اجرای دستورالعمل های ارسالی و نیز بر پایه وظائف این معاونت، تلاش شده تا با رویکردی فرهنگی و تربیتی، موضوع فرزندآوری به ویژه در میان زوج های جوان، ترویج و گسترش یابد.

انباردار اعلام کرد: بر همین اساس و به منظور تشویق گروه های هدف به فرزندآوری، بسته های تشویقی متنوعی از سوی این معاونت طراحی و به افراد دارای شرایط ارائه شده است.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه با اشاره به اهمیت موضوع مسکن و تاثیر آن بر شرایط روحی و روانی زوجین برای فرزندآوری، اظهار کرد: یکی از مهمترین خدمات ویژه ای که توسط این معاونت به زوج های جوان دانشجو ارائه می شود، ایجاد تسهیل در استفاده از اماکن و خوابگاه های دانشجویی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اقدامات دانشگاه علوم پزشکی شیراز در راستای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت

اقدامات دانشگاه علوم پزشکی شیراز در راستای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت