مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 19 خرداد 1402 ساعت 09:102023-06-09سياسي

مسئولان بی توجه به امور مساجد در کهگیلویه و بویراحمد بگذارند و بروند


امام جمعه بهمیی می گوید که مسئولان بی توجه به امور مساجد در کهگیلویه و بویراحمد وقتی ناتوان هستند خودشان بگذارند و بروند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بهمیی؛ استان کهگیلویه و بویراحمد در زمینه تعداد مساجد و همچنین رسیدگی به وضعیت فضای فیزیکی مساجد در کل کشور شاید به نوعی آخرین استان باشد.

استانی که مرکز آن از حیث تعداد مساجد یکی از ضعیف ترین مراکز استان در کشور به شمار می رود و بسیاری از محلات و مناطق شهر یاسوج اکنون فاقد مسجد هستند در حالیکه سالانه تعداد زیادی حاشیه نشین به جمعیت این شهر اضافه می شود و نیاز است تا برای رفع معضل بزرگ آسیب های اجتماعی و مشکلات فرهنگی پایگاه قوی مثل مساجد در همه نقاط آن وجود داشته باشد.

اما مشکل دیگر بر سر راه مساجد استان کهگیلویه و بویراحمد نحوه اداره و مدیریت مساجد است که موجب شده بسیاری از دلسوزان و کارشناسان و اهل فن نسبت به مدیریت مساجد در استان کهکیلویه و بویراحمد گلایه و انتقاد و اعتراض داشته باشند.

در همین خصوص حجت الاسلام اسماعیل صلواتی امام جمعه بهمیی با ابراز انتقاد از دستگاه های مختلف و در راس اوقاف می گوید: اداره اوقاف متولی ساماندهی هیئت امنای مساجد است هیئت امنا باید مسجد را سرپا نگه دارند چرا باید هیئت امنا منت بر سر مردم بگذارند وقتی مسجد ساخته می شود نباید این خاکریز و س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسئولان بی توجه به امور مساجد در کهگیلویه و بویراحمد بگذارند و بروند

مسئولان بی توجه به امور مساجد در کهگیلویه و بویراحمد بگذارند و بروند