مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 خرداد 1402 ساعت 16:052023-06-07اقتصادي

کشف انبار قاچاق لوازم آشپزخانه در اسلامشهر


رییس پلیس امنیت اقتصادی غرب استان تهران از شناسایی انبار قاچاق لوازم آشپزخانه حاوی 16 هزار قلم انواع لوازم در چهاردانگه اسلامشهر خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اسلامشهر، سرهنگ سیدهاشم حسینی خواه رییس پلیس امنیت اقتصادی غرب استان تهران از شناسایی انبار قاچاق لوازم آشپزخانه به ارزش30 میلیارد ریال در چهاردانگه اسلامشهر خبر داد.

  سرهنگ سیدهاشم حسینی خواه در تشریح این خبر اظهار کرد: در راستای مبارزه با قاچاق کالا اخبار و اطلاعاتی در خصوص وجود کالای قاچاق در چهاردانگه اسلامشهر، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: برابر اخبار واصله مبنی بر وجود انبار کالای قاچاق و تعقیب و مراقبت و بررسی میدانی با هماهنگی مقام قضایی، یک انبار لوازم آشپزخانه مورد بازرسی قرار گرفت.

این مقام انتظامی تصریح کرد: در بازرسی از انبار 16 هزار قلم انواع لوازم آشپزخانه قاچاق (انواع سینی، ظروف، قاشق و چنگال، بشقاب و سایر وسایل خرده ریز آشپزخانه) کشف و یک نفر دستگیر و کالا تحویل سازمان اموال تملیکی شد.

سرهنگ حسینی خواه در پایان با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش قطعات لوازم یدکی را 30 میلیارد ریال برآورد کرده اند، خاطرنشان کرد: مبارزه با قاچاق یکی از اولویت های کاری و ماموریتی پلیس بوده و شهروندان در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت غیرق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف انبار قاچاق لوازم آشپزخانه در اسلامشهر

کشف انبار قاچاق لوازم آشپزخانه در اسلامشهر