مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 خرداد 1402 ساعت 09:102023-06-07سياسي

مسیر آبگیری آبِ شرب گلپایگان عوض شود


نماینده مردم گلپایگان و خوانسار در مجلس شورای اسلامی گفت: برای حل مشکل طعم و بوی بد آب شرب گلپایگان باید مسیر آبگیری عوض شود.

- ایسنا/اصفهان نماینده مردم گلپایگان و خوانسار در مجلس شورای اسلامی گفت: برای حل مشکل طعم و بوی بد آب شرب گلپایگان باید مسیر آبگیری عوض شود.

سید مسعود خاتمی، شامگاه (سه شنبه، 16خرداد) در جلسه شورای اداری شهرستان گلپایگان، اظهار کرد: در کشور مسیر غلطی ایجاد شده که اگر اصلاح نشود دود آن به چشم مردم می رود؛ در مردم این انتظار را ایجاد کردیم که نماینده باید پیگیر موضوعات آسفالت، جابجایی تیر چراغ برق و.

باشد، در مساجد که حضور پیدا می کنیم درخواست مردم اجرای این گونه موارد است.

از طرف دیگر چون نماینده به دنبال کسب رأی مردم است این موضوعات را پیگیری می کند، مشخص است وقتی نماینده ای 80 درصد از زمان خود را صرف این امور می کند هرگز نمی تواند بر روی قوانین اساسی فکر کند؛ امیدواریم این ریل در کشور عوض شود.

وی کار اصلی مجلس را قانون گذاری دانست و ادامه داد: باید از کاندیداهای نمایندگی مجلس درباره قوانین کشور امتحان گرفته شود.

به عنوان نماینده وقتی بر روی صندلی مجلس می نشینیم از جیب مردم هزینه می شود تا من کار کنم و اگر این پول را بگیریم و کار نکنیم حرام است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسیر آبگیری آبِ شرب گلپایگان عوض شود

مسیر آبگیری آبِ شرب گلپایگان عوض شود