مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 خرداد 1402 ساعت 06:352023-05-31ورزشي

خط و نشان سنگین وزن ایران برای غول کوبایی


سنگین وزن تیم ملی کشتی فرنگی ایران با تاکید بر اینکه هدفی جز کسب مدال طلا در مسابقات جهانی صربستان ندارد، گفت: کسب طلای جهان با شکست لوپز لذت بیشتری دارد.

- سنگین وزن تیم ملی کشتی فرنگی ایران با تاکید بر اینکه هدفی جز کسب مدال طلا در مسابقات جهانی صربستان ندارد، گفت: کسب طلای جهان با شکست لوپز لذت بیشتری دارد.

امین میرزازاده در گفتگو با ایسنا، درباره شرایط خود در آستانه حضور در رقابتهای رنکینگ قرقیزستان، اظهار کرد: تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتیم و امیدوارم هم من و هم سایر بچه ها بتوانیم نتایج درخشانی را در این مسابقات کسب کنیم و جایگاه مان را در رنکینگ برای مسابقات قهرمانی جهان ارتقاء بدهیم.

دارنده مدال نقره بزرگسالان جهان و طلای امیدهای جهان، افزود: تمام تلاشم را می کنم تا نماینده شایسته ای برای کشورم باشم و بتوانم مدال نقره سال گذشته جهان را به مدال طلا تبدیل کنم.

وی درباره برنامه هایش برای حضور در المپیک 2024 پاریس، گفت: گام به گام پیش می روم، ابتدا هدفم کسب مدال طلا در مسابقات قهرمانی جهان و همچنین کسب سهمیه المپیک است.

بعد از آن برای المپیک پاریس و کسب بهترین نتیجه در المپیک برنامه ریزی می کنم.

میرزازاده درباره اعلام آمادگی میخاین لوپز کوبایی برای کسب پنجمین طلای المپیک و تبدیل شدن به پرافتخارترین کشتی گیر جهان، گفت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خط و نشان سنگین وزن ایران برای غول کوبایی

خط و نشان سنگین وزن ایران برای غول کوبایی