مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 خرداد 1402 ساعت 17:352023-06-13اقتصادي

گلایه مردم از کمبود گاز مایع و پاسخ شرکت پخش فرآورده های نفتی


مدیرشرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه مرکزی گفت : کمبود گاز مایع در استان وجود ندارد مردم باید از طریق ثبت نام در سامانه سامانه درخواست فرآورده های نفتی نسبت به تامین گاز مایع مورد نیاز خود اقدام کنند.

- خبرگزاری فارس ـ اراک؛  سعید جمشیدی در گفت وگو با خبرنگار فارس در اراک پیرامون وضعیت گاز مایع در استان و برخی گلایه های مردمی مبنی بر کمبود گاز مایع گفت: کمبود گاز مایع در استان وجود ندارد مردم باید از طریق ثبت نام در سامانه سامانه درخواست فرآورده های نفتی نسبت به تامین گاز مایع مورد نیاز خود اقدام کنند.

وی با بیان اینکه گاز مایع بدون هیچ محدودیتی و به نرخ دولتی در اختیار ثبت نام کنندگان قرار می گیرد، تصریح کرد: هیچ کمبودی در استان وجود ندارد و مشکلی بابت تامین گاز مایع نیست و مردم می توانند با ثبت در این سامانه به هر میزان که نیاز دارند نسبت به خرید گاز اقدام کنند.

مدیرشرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه مرکزی گفت: طبق بند ب تبصره 14 قانون بودجه 1402  نفت سفید و گاز مایع بر اساس زیرساخت های الکترونیکی و از طریق ثبت نام در سامانه سدف در اختیار متقاضیان و مصرف کنندگان قرار خواهد گرفت، بر این اساس فراخوان عمومی و اطلاع رسانی در این خصوص انجام و از مصرف کنندگان گاز مایع درخواست شده در سامانه ثبت نام کنند تا از طریق این زیرساخت فراورده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گلایه مردم از کمبود گاز مایع و پاسخ شرکت پخش فرآورده های نفتی

گلایه مردم از کمبود گاز مایع و پاسخ شرکت پخش فرآورده های نفتی