مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 خرداد 1402 ساعت 22:252023-06-20دانش

تجمیع دانشگاه پیام نور منتفی است


رییس دانشگاه پیام نور با بیان اینکه بحث تجمیع این دانشگاه منتفی شد، گفت: دانشگاه پیام نور در حال حاضر حدود 360 مرکز و واحد دانشگاهی فعال و 344 هزار دانشجو دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ساری، ابراهیم تقی زاده در نشست خبری امشب در نشست خبری که در دانشگاه  پیام نور ساری برگزار شد، با اشاره به برگزاری نشست دو روزه اساتید دانشگاه پیام نور استان، اظهار کرد: دانشگاه پیام نور در سال 1367 باهدف فراهم کردن محیط آموزشی برای شاغلان و اقشار مختلف جامعه تاسیس شد.

وی شیوه آموزش این دانشگاه را ترکیبی در قالب برگزاری کلاس های رفع اشکال عنوان کرد و گفت: در حال حاضر 344 هزار دانشجوی ثبت نام شده داریم، نزدیک به 90 درصد دانشجویان ما در مقطع کارشناسی هستند؛ حدود 980 دانشجوی ما در مقطع دکتری در حال تحصیل هستند، 85 درصد رشته ها علوم انسانی و مابقی در بین سایر رشته ها توزیع شده است.

تقی زاده با اعلام اینکه حدود 360 مرکز و واحد دانشگاهی پیام نور در سطح کشور فعال است، خاطرنشان کرد: 3 هزار و 580 عضو هیأت علمی، بیش از 12 هزار استاد مدعو و قریب به 8 هزار نفر کارمندان در دانشگاه داریم.

رییس دانشگاه پیام نور با بیان اینکه دانشگاه پیام نور در بین دانشگاه های باز و از راه دور در آسیا در جایگاه دوم و در سطح دنیا در رتبه ششم را دارد، خاطرنشان کرد: در دانشگاه باز شیوه از ان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجمیع دانشگاه پیام نور منتفی است

تجمیع دانشگاه پیام نور منتفی است