مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 خرداد 1402 ساعت 19:352023-06-21سياسي

توضیحات دادستان یاسوج در خصوص 2 پرونده کثیر الشاکی در کهگیلویه و بویراحمد


دادستان عمومی و انقلاب یاسوج، مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد در خصوص دو پرونده کثیر الشاکی در این استان توضیحاتی ارائه کرد.

- ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد دادستان عمومی و انقلاب یاسوج، مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد در خصوص دو پرونده کثیر الشاکی در این استان توضیحاتی ارائه کرد.

سید علی ملک حسینی روز چهارشنبه 31 خرداد ماه 1402 در نشست مطبوعاتی با خبرنگاران به مناسبت هفته قوه قضاییه در خصوص دو فقره پرونده کثیرالشاکی در استان کهگیلویه و بویراحمد که جنبه کشوری پیدا کرده افزود: یکی پرونده مالباختگان بهمیی و دیگری پرونده شهرستان لنده است که در پرونده بهمیی بیش از 16 هزار نفر در آن صندوق سرمایه گذاری کرده بودند و رسیدگی به آن مصیبت بزرگی بود و کارهای طاقت فرسایی باید می شد و امکان نداشت که 16 هزار نفر در مکانی حضور پیدا کنند و اظهارات آنها ثبت شود، پرونده ای که 1500 میلیارد تومان گردش مالی داشت.

وی با بیان این که اصحاب رسانه در این پرونده کمک زیادی به ما کرده اند، اظهارکرد: اگر آن کار ادامه پیدا می کرد خسارت جبران ناپذیری برای استان ایجاد می شد و اگر همراهی خود مردم بهمیی هم نبود کار به اینجا نمی رسید.

دادستان یاسوج خاطرنشان کرد: در یک مهلت سه ماهه با اقدام مدبرانه یک مدل بومی برای آن تعریف شد بدون اینکه نیاز به حضور یک نفر در دادگستری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توضیحات دادستان یاسوج در خصوص 2 پرونده کثیر الشاکی در کهگیلویه و بویراحمد

توضیحات دادستان یاسوج در خصوص 2 پرونده کثیر الشاکی در کهگیلویه و بویراحمد