مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 19 خرداد 1402 ساعت 09:502023-06-09حوادث

5 مصدوم در تصادف تریلی و سمند محور شاهرود - آزادشهر


مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان از مصدومیت 5 نفر در حادثه برخورد تریلی اسکانیا با سمند در محور شاهرود – آزادشهر خبر داد.

- ایسنا/گلستان مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان از مصدومیت 5 نفر در حادثه برخورد تریلی اسکانیا با سمند در محور شاهرود – آزادشهر خبر داد.

قاسم غریب آبادی صبح جمعه 19 خردادماه 1402 در جمع خبرنگاران به تشریح جزییات امدادرسانی سانحه تصادف جاده ای محور کوهستانی شاهرود – آزادشهر روبروی رستوران پاتوق پرداخت و اظهار کرد: بر اساس اطلاعات ثبت شده در مرکز کنترل و هماهنگی عملیات جمعیت هلال احمر گلستان (EOC) طی گزارش پایگاه اورژانس 115 در خصوص وقوع یک فقره تصادف در محور مذکور نیروهای امداد جمعیت هلال احمر استان گلستان به محل حادثه اعزام شدند.

وی ساعت وقوع این حادثه را 18 و 50 دقیقه شامگاه پنج شنبه 18 خرداد ماه عنوان کرد و ادامه داد: پس از گزارش وقوع حادثه 2 تیم 4 نفره از نیروهای زبده پایگاه خوش ییلاق استان گلستان با به کارگیری ناوگان خودرویی به محل تصادف اعزام شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان با بیان اینکه یک دستگاه آمبولانس و یک دستگاه خودروی نجات در این عملیات به کارگیری شد، افزود: پس از تلاش چهار ساعته بی وقفه امدادگران هلال احمر و نیروهای اورژانس 5 نفر از مصدومان این تصادف پس از رهاسازی به مراکز درمانی منتقل شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

5 مصدوم در تصادف تریلی و سمند محور شاهرود - آزادشهر

5 مصدوم در تصادف تریلی و سمند محور شاهرود - آزادشهر