مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 خرداد 1402 ساعت 18:522023-05-28سياسي

گردشگری پیشران توسعه کشور و مصداق بارز دیپلماسی عمومی است


وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گفت: سفرا نسبت به ایران هراسی وظیفه تاریخی دارند و گردشگران بهترین مصداق مقابله با ایران هراسی هستند؛ - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه گردشگری خبرگزاری فارس، گردهمایی روسای نمایندگی های جمهوری اسلامی ایران در خارج از کشور با حضور  سید عزت الله ضرغامی وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی ظهر امروز یکشنبه 7 خردادماه در وزارت امورخارجه برگزار شد.

ضرغامی در این نشست سفرا را فرماندهان خط مقدم دیپلماسی کشور دانست و افزود: اجتهاد دیپلماسی لازمه اقدامات موثر نمایندگان سیاسی ما در دنیاست.

وی با بیان اینکه گردشگری جدی ترین مصداق دیپلماسی عمومی و پیشران توسعه کشور است، ادامه داد: در تمام دنیا گردشگری حق همه مردم است و آنها از حکومت هایشان توقع دارند زمینه گردشگری را برایشان فراهم کنند.

وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی ماموریت سفرا را معرفی شایسته ایران به مردم دنیا و مقابله با ایران هراسی عنوان کرد و افزود: عزت، مصلحت و حکمت باید با نگاه اجتهادی و اثربخش متناسب با ویژگی های خاص هر کشور به درستی فهم و اجرا شود.

   ضرغامی با بیان اینکه وظیفه سفرا معرفی ظرفیت ها و توانمندی های گردشگری کشور است، ادامه داد: سفرا نسبت به ایران هراسی وظیفه تاریخی دارند و گردشگران بهترین مصداق مقابله با ایران هراسی ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گردشگری پیشران توسعه کشور و مصداق بارز دیپلماسی عمومی است

گردشگری پیشران توسعه کشور و مصداق بارز دیپلماسی عمومی است