مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 خرداد 1402 ساعت 14:552023-06-03اجتماعي

تغییر فرهنگ اشتغال باید از آموزش و پرورش آغاز شود


مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای خوزستان با اشاره به ضرورت تغییر فرهنگ اشتغال از آموزش و پرورش گفت: اگر امروز در حوزه آموزش های مهارتی و توانمندسازی دانش آموزان هم افزایی و تعامل بین بخشی خوبی نباشد یقینا دانش آموز بعد از اخذ دیپلم نیاز به آموزش مهارتی پیدا خواهد کرد.

- ایسنا/خوزستان مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای خوزستان با اشاره به ضرورت تغییر فرهنگ اشتغال از آموزش و پرورش گفت: اگر امروز در حوزه آموزش های مهارتی و توانمندسازی دانش آموزان هم افزایی و تعامل بین بخشی خوبی نباشد یقینا دانش آموز بعد از اخذ دیپلم نیاز به آموزش مهارتی پیدا خواهد کرد.

شهرام ملایی هزاروندی در جلسه شورای برنامه ریزی فعالیت های تابستانه خوزستان که امروز (13 خردادماه) برگزار شد، اظهار کرد: استانداردهای فنی و حرفه ای متناسب با مشاغل ایجاد شده است و با تغییرات ایجاد شده در مشاغل، آموزش های فنی و حرفه ای نیز تغییر می کنند.

یکی از مهمترین گروه های هدف ما در ارائه آموزش مهارتی، دانش آموزان هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی با اشاره به ظرفیت، تجهیزات و فضای کارگاهی مراکز آموزشی بخش دولتی و غیردولتی افزود: اگر امروز در حوزه آموزش های مهارتی و توانمندسازی دانش آموزان هم افزایی و تعامل بین بخشی خوبی نباشد یقینا دانش آموز بعد از اخذ دیپلم نیاز به آموزش مهارتی پیدا خواهد کر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تغییر فرهنگ اشتغال باید از آموزش و پرورش آغاز شود

تغییر فرهنگ اشتغال باید از آموزش و پرورش آغاز شود