مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 خرداد 1402 ساعت 22:052023-06-11سياسي

شهدا پرچمدار عزت کشور هستند


فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: شهدای والامقام پرچمدار حقیقی عزت و سرافرازی انقلاب اسلامی و کشور ایران هستند.

- اردبیل- فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: شهدای والامقام پرچمدار حقیقی عزت و سرافرازی انقلاب اسلامی و کشور ایران هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازدیدار خواهند کرد تا از رهنمودهای معظم اله استفاده کرده و به شکل آبرومند کنگره در 26 مردادماه امسال با حضور مسئولان کشوری و ملی برگزار شود.

محمدی اصل افزود: برنامه های متنوعی در قالب این کنگره برگزار شده و همچنان ادامه این برنامه ها را با محتوای غنی شاهد خواهیم بود تا زمینه و بستر شایسته ای در استان برای برگزاری این رویداد مهیا شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: قطعاً از زبان هنر و رسانه به عنوان ابزار تأثیرگذار در عصر معاصر استفاده خواهیم کرد و تلاش بر این است تا در قالب وصایای شهدا و زندگینامه آنها آثار ارزشمند هنری و فرهنگی متنوع تهیه و تدارک دیده شود.

فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل اضافه کرد: در وصایای شهدا بیشترین تاکید بر تبعیت از ولایت، حفظ عزت و عظمت کشور در سایه بصیرت و هوشیاری و همبستگی است که انتظار می رود در قالب این کنگره در استان اردبیل فضای معنوی شایسته ای نیز شکل بگیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهدا پرچمدار عزت کشور هستند

شهدا پرچمدار عزت کشور هستند