مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 خرداد 1402 ساعت 09:052023-06-19پزشكي

آیین نامه های آموزشی باید متناسب با نیاز روز جامعه تدوین شوند


مدیر کل امور شاهد و ایثارگر وزارت بهداشت بر ارائه خدمات شایسته برای دانشجویان ستاد شاهد و ایثارگر و تدوین آیین نامه های آموزشی متناسب با نیاز روز جامعه تاکید کرد.

- مدیر کل امور شاهد و ایثارگر وزارت بهداشت بر ارائه خدمات شایسته برای دانشجویان ستاد شاهد و ایثارگر و تدوین آیین نامه های آموزشی متناسب با نیاز روز جامعه تاکید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر رضا البرزی، مدیرکل شاهد و ایثارگر وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و دبیر ستاد مرکزی شاهد و ایثارگر این وزارتخانه در نشست مدیران شاهد و ایثارگر دانشگاه های علوم پزشکی تصریح کرد: خدمت به خانواده معزز شهدا و ایثارگران و دانشجویان شاهد و ایثارگر توفیقی بسیار بزرگ هست.

وی خاطرنشان کرد: تا آنجا که توان داریم خدماتی شایسته و در شأن خانواده معزز شهدا و ایثارگران ارائه می دهیم ؛ البته این خدمت باید به گونه ای باشد که مشکلی را بکاهد، نه آنکه بر مشکلات موجود بیفزاید.

دکتر البرزی با اشاره به برگزاری کارگاه های مستمر آموزشی در حوزه شاهد و ایثارگر، بیان کرد: ما در برخی موارد نیازمند تغییر، اصلاح و به روزرسانی در آیین نامه های موجود، متناسب با نیاز روز جامعه هستیم.

مدیر کل امور شاهد و ایثارگر وزارت بهداشت گفت: از دیگر اقدامات پیش روی ما، پیگیری طرح دانشجو همیار آموزشی، طرح سپاس، مشاوره


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیین نامه های آموزشی باید متناسب با نیاز روز جامعه تدوین شوند

آیین نامه های آموزشی باید متناسب با نیاز روز جامعه تدوین شوند