مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 خرداد 1402 ساعت 23:202023-06-21سياسي

 15 خانواده شهید مبارزه با مواد مخدر تجلیل می شوند


دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر کهگیلویه و بویراحمد گفت: 15 خانواده شهید مبارزه با مواد مخدر این استان تجلیل می شوند.

- دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان کهگیلویه و بویراحمد خبرداد  15 خانواده شهید مبارزه با مواد مخدر تجلیل می شوند ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر کهگیلویه و بویراحمد گفت: 15 خانواده شهید مبارزه با مواد مخدر این استان تجلیل می شوند.

حسین اسماعیلی روز چهارشنبه 31 خرداد ماه 1402 در نشست خبری به مناسبت روز جهانی مبارزه با مواد مخدر با اشاره به اینکه سال گذشته جلسات منظمی در راستای پیشگیری با مواد مخدر برگزار شد، افزود: تهاجم فرهنگی گسترده از سوی دشمنان باعث شده اعتیاد به مواد مخدر و مصرف روان گردان ها طیف وسیعی را درگیر کند.

وی با اشاره به اینکه بیماری جسمانی، روانی و مرگ و میرهای نتیجه سوء مصرف مواد مخدر است، اظهار کرد: متولیان در حوزه مبارزه با مواد مخدر تکلیف و رسالت سنگینی بر دوش دارند.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر کهگیلویه و بویراحمد، اعتیاد را مادر همه جرائم و بزهکاری ها دانست و خاطرنشان کرد: اعتیاد هزینه های بسیار زیادی در حوزه های اجتماعی و اقتصادی به جامعه وارد کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

 15 خانواده شهید مبارزه با مواد مخدر تجلیل می شوند

 15 خانواده شهید مبارزه با مواد مخدر تجلیل می شوند