مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 خرداد 1402 ساعت 14:052023-06-02سياسي

جلوی تورم افسار گسیخته کالاهای اساسی گرفته شود


امام جمعه رشت با بیان اینکه جلوی تورم افسار گسیخته کالاهای اساسی گرفته شود، گفت: دولت در خصوص مهار تورم تلاش مضاعف داشته باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله رسول فلاحتی در خطبه های این هفته نماز جمعه این هفته رشت با گرامیداشت سالروز رحلت معمار کبیر انقلاب اظهار کرد: امام خمینی (ره) در میان ملل اسلامی و ایران روحیه عزت طلبی را ایجاد و گسترش داد.

وی با بیان اینکه امام خمینی (ره) روحیه آرمان گرایی، مبارزه با استعمار و سلطه جهانی را ترویج داد، افزود: ایجاد روحیه تکیه بر خود، خودی و خودی ها از ثمرات مهم تاریخ ایران به رهبری امام خمینی (ره) بوده است چرا که ملت ایران فهمیدند که باید به خود اکتفا کنند.

امام جمعه رشت با اشاره به سالروز انتخاب حضرت آیت الله خامنه ای به عنوان رهبر امت اسلام تصریح کرد: امام خمینی (ره) در خصوص آیت الله خامنه ای ایشان را سربازی فداکار، خطیبی توانا، راهنمایی دلسوز و متعهد، مبارز در خط مستقیم اسلام و عالم به دین و سیاست معرفی می کردند.

وی به سالروز تاریخی قیام 15 خرداد اشاره کرد و گفت: امروز نام سلطنت و شاهنشاهی در ایران منفور است و نام و یاد امام خمینی (ره)، رهبر فقید جمهوری اسلامی ایران اسلام و توحید محبوب ملت های مستضعف جهان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جلوی تورم افسار گسیخته کالاهای اساسی گرفته شود

جلوی تورم افسار گسیخته کالاهای اساسی گرفته شود