مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 خرداد 1402 ساعت 11:052023-06-20اقتصادي

ورزش بانوان تعطیل نمی شود


با واگذاری سوله های مدیریت بحران به سازمان مدیریت بحران، ورزش بانوان تعطیل نمی شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، احمد صادقی در یکصد و پنجاه و ششمین جلسه شورا با اشاره به انعقاد تفاهم نامه بین سازمان پیشگیری و مدیریت بحران و سازمان ورزش گفت: ما همیشه گلایه می کنیم از اقداماتی که انجام نمی شود و البته اگر انجام  شود جا دارد که تشکر کنیم.

   وی ادامه داد: من در جلسات گذشته تذکراتی مبنی بر لزوم واگذاری سوله های مدیریت بحران به سازمان مدیریت بحران داشتم و جا دارد تشکر کنم از انعقاد تفاهم نامه بین دو سازمان مدیریت بحران و  ورزش که این مهم را به سرانجام رساندند.

  صادقی در ادامه افزود: در این راستا ذکر چند نکته لازم است؛ این واگذاری نه تنها مانع تعطیلی ورزش بانوان نمی شود بلکه امکان استفاده از سوله های مدیریت بحران که قبلا در اختیار سازمان ورزش نبوده را نیز برای ورزش بانوان  فراهم می کنم .

  عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: برخی از افراد منافعی داشتند و مخالف این واگذاری بودند و دارند فضا سازی هایی می کنند مبنی بر اینکه با این واگذاری فضای ورزشی بانوان کم می شود این در حالی است که با این تفاهم نامه نه تنها ورزش بانوان تعطیل نمی شود بلکه با کیفیت و فراوانی بهتر استفاده از سوله ها برای ورزش بانوان فراهم خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورزش بانوان تعطیل نمی شود

ورزش بانوان تعطیل نمی شود