مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 خرداد 1402 ساعت 12:302023-06-20اقتصادي

تکمیل 17 پروژه راهسازی اصفهان نیازمند 3 هزار میلیارد اعتبار است


معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان گفت: تکمیل 17 پروژه راهسازی این استان نیازمند بیش از 3 هزار میلیارد تومان اعتبار است.

- بهزاد شاهسوندی در گفت وگو با خبرنگار مهر با اشاره به وضعیت 17 پروژه راهسازی در استان، اظهار داشت: پراکندگی این پروژه های حائز اهمیت در نقاط مختلف استان اصفهان شامل شهرستان های خمینی شهر، خوانسار، تیران و کرون، چادگان، شاهین شهر و میمه، اردستان، نجف آباد، ورزنه، جرقویه، فلاورجان، مبارکه، نایین، کاشان و آران و بیدگل است.

وی میزان اشتغال مستقیم این پروژه ها را بیش از 420 نفر اعلام کرد و افزود: تعداد اشتغال غیرمستقیم حاصل از راه اندازی طرح ها افزون بر 300 نفر بوده است.

معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان خاطرنشان کرد: هم اینک با اقدامات صورت گرفته برای ساخت پروژه های فوق بیش از 539 میلیارد تومان هزینه شده و برای تکمیل این پروژه ها به افزون بر سه هزار میلیارد تومان اعتبار نیاز است.

شاهسوندی در خصوص آخرین وضعیت اجرایی برخی از این پروژه ها، ابراز داشت: ساخت تونل خوانسار به بویین میاندشت از جمله پروژه های شاخصی است که 86 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و تکمیل آن موجب کاهش تصادفات و کوتاه تر شدن مسیر می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکمیل 17 پروژه راهسازی اصفهان نیازمند 3 هزار میلیارد اعتبار است

تکمیل 17 پروژه راهسازی اصفهان نیازمند 3 هزار میلیارد اعتبار است