مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 خرداد 1402 ساعت 21:052023-06-20اقتصادي

سال گذشته، رکوردهای درآمدی و جابه جایی حمل ونقل دریایی شکسته شد


مدیرعامل شرکت کشتیرانی جمهوری اسلامی گفت: سالی که گذشت برای حوزه حمل و نقل دریایی پررونق بود و رکوردهای درآمدی و جابه جایی حمل ونقل شکسته شد اما امسال سال پررونقی نیست و قیمت ها در حوزه حمل و نقل دریا نشان می دهد که باید تلاش همکاران بیشتر باشد.

- مدیرعامل شرکت کشتیرانی جمهوری اسلامی گفت: سالی که گذشت برای حوزه حمل و نقل دریایی پررونق بود و رکوردهای درآمدی و جابه جایی حمل ونقل شکسته شد اما امسال سال پررونقی نیست و قیمت ها در حوزه حمل و نقل دریا نشان می دهد که باید تلاش همکاران بیشتر باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمدرضا مدرس خیابانی در مراسم روز جهانی دریانورد که امروز برگزار شد، اظهار کرد: روز جهانی دریانورد چهار تیرماه است اما امسال این مراسم زودتر برگزار شد.

سالی که گذشت برای حوزه حمل و نقل دریایی پررونق بود و رکوردهای درآمدی و جایه جایی حمل ونقل شکسته شد و مجموعه کشتیرانی هم توفیقاتی کسب کرد؛ اما به نظر می رسد امسال برای حمل و نقل دریایی سال پررونقی نیست و قیمت ها در حوزه حمل و نقل دریا نشان می دهد که باید تلاش همکاران بیشتر باشد.

وی ادامه داد: با وجود این، در سه ماهه ابتدایی امسال در مقایسه با سال گذشته عملکردمان در جابه جایی کالای دریایی 20 درصد رشد داشته؛ اما بنا به فرمایشات مقام معظم رهبری باید از نظر تولید رشد داشته باشیم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سال گذشته، رکوردهای درآمدی و جابه جایی حمل ونقل دریایی شکسته شد

سال گذشته، رکوردهای درآمدی و جابه جایی حمل ونقل دریایی شکسته شد