مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 خرداد 1402 ساعت 01:222023-05-31سياسي

تولیت آستان قدس: دشمن درصدد است فرزندان و پاره های تن ما را سلب هویت کند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد، حجت الاسلام والمسلمین احمد مروی در آیین اختتامیه جشنواره بین المللی امام رضا(ع) که در شام میلاد حضرت ثامن الحجج(ع) در مشهد مقدس برگزار شد، اظهار کرد: امروز دشمن به تجربه دریافته است که حربه های جنگ نظامی و تحریم اقتصادی پاسخ گو نیست، لذا راهبرد سلب هویت و هویت زدایی از ملت ایران را در پیش گرفته است.

وی با بیان اینکه دشمن به دنبال گرفتن هویت ایرانی و دینی ملت ما است، افزود: اگر هویت ملی و دینی مردم کشوری گرفته شد، آن گاه سلطه و استثمار آن ملت سهل و آسان خواهد بود، در نتیجه بررسی هایی که در خصوص حوادث سال گذشته صورت گرفت و گفت وگویی که با فریب خوردگان این حوادث انجام شد، این نتیجه به دست آمد که دشمن درصدد است از این فرزندان و پاره های تن ما را سلب هویت کند.

حجت الاسلام مروی ادامه داد: این که عده ای از نسل جوان به آن صورت به خیابان آمده و هر سخن و شعاری که حقیقتا شرم آور است، بر زبان می آوردند؛ نشان می دهد تحت تأثیر تبلیغات دشمن قرار گرفته و دیگر آن جوانان و نوجوان ما نیستند، یک عقبه قوی و تأثیرگذر پشت آن است که از این جوان و نوجوان ما سلب هویت کرده است.

تولیت آستان قدس رضوی خاطرنشان کرد: امام رضا(ع) ظرفیت بسیار بی بدیل و عظیمی در هویت بخشی و تقویت بنیان های دینی جامعه دارد که هنرمندان عرصه های مختلف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولیت آستان قدس: دشمن درصدد است فرزندان و پاره های تن ما را سلب هویت کند

تولیت آستان قدس: دشمن درصدد است فرزندان و پاره های تن ما را سلب هویت کند