مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 خرداد 1402 ساعت 18:002023-06-08سياسي

ارتقای سه روستای شهرستان سلطانیه به شهر


فرماندار شهرستان سلطانیه از انجام فرآیندهای مربوط به ارتقای روستاهای ویر، خیرآباد و گوزلدره به شهر در این شهرستان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، محمدرضا براتی فرد در گفت وگو با خبرنگاران  از انجام فرآیندهای مربوط به ارتقای روستاهای ویر، خیرآباد و گوزلدره به شهر در این شهرستان خبر داد و اظهار داشت: موضوع ارتقای این روستاها به شهر در نخستین سفر شهرستانی استاندار زنجان در تیرماه سال گذشته جزو خواسته ها و مطالبات شهروندان بود و امور مربوط به آن نیز از آن زمان در دست پیگیری است.

فرماندار شهرستان سلطانیه ادامه داد: مدارک لازم برای ارتقای این روستاها به استانداری زنجان ارسال و بررسی های کارشناسی نیز در این خصوص انجام شده است.

وی گفت: پرونده ارتقای روستای خیرآباد به شهر به وزارت کشور ارسال و مدارک 2 روستای ویر و گوزلدره نیز در استانداری زنجان نهایی شده است و همین فرآیند را طی خواهد کرد.

براتی فرد افزود: روستای گوزلدره مرکز بخش باغ حلی و روستای خیرآباد از توابع همین بخش هرکدام دارای حدود سه هزار و 500 نفر جمعیت است و روستای ویر در بخش مرکزی سلطانیه نیز بیش از چهار هزار نفر جمعیت دارد.

گفتنی است، شهرستان سلطانیه با جمعیتی بالغ بر 30 هزار نفر در فاصله 40 کیلومتری از شهر زنجان قرار دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارتقای سه روستای شهرستان سلطانیه به شهر

ارتقای سه روستای شهرستان سلطانیه به شهر