مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 خرداد 1402 ساعت 09:402023-06-15سياسي

ایران رییس گروه منطقه ای آسیا و اقیانوسیه در سازمان بین المللی کار شد


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو به نقل از مرکز روابط عمومی و امور بین الملل وزارت تعاون، کار رفاه اجتماعی، در جریان برگزاری نشست وزرای کار کشور های عضو منطقه آسیا و اقیانوسیه که به ریاست فیلیپین در نقش هماهنگ کننده کنونی منطقه برگزار شد، - جمهوری اسلامی ایران در نشست وزرای کار منطقه آسیا و اقیانوسیه به عنوان رییس و هماهنگ کننده این منطقه در سازمان بین المللی کار انتخاب شد.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو به نقل از مرکز روابط عمومی و امور بین الملل وزارت تعاون، کار رفاه اجتماعی، در جریان برگزاری نشست وزرای کار کشور های عضو منطقه آسیا و اقیانوسیه که به ریاست فیلیپین در نقش هماهنگ کننده کنونی منطقه برگزار شد، کاندیداتوری جمهوری اسلامی ایران در این جایگاه مطرح و مورد تأیید کشور های عضو قرار گرفت.

در نظام سه جانبه گرایی سازمان بین المللی کار، گروه دولت ها در قالب چهار گروه منطقه ای شامل آسیا و اقیانوسیه، اروپا، آمریکای لاتین و کاراییب و آفریقا سازماندهی و در مجامع تصمیم گیری ایفای نقش می کنند.

هماهنگ کننده های منطقه ای مسئولیت ارتباط سازمان با کشور های عضو و همچنین نمایندگی کشور های منطقه متبوع خود در نشست های تصمیم گیری شامل جلسات گروه غربالگری، جلسات هیئت مدیره و نشست های تخصصی کنفرانس بین المللی کار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایران رییس گروه منطقه ای آسیا و اقیانوسیه در سازمان بین المللی کار شد

ایران رییس گروه منطقه ای آسیا و اقیانوسیه در سازمان بین المللی کار شد