مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 خرداد 1402 ساعت 16:362023-05-30دانش

تعداد دانشجویان کشاورزی به کمترین میزان رسیده/برای آینده کشاورزی کشور باید نگران شد


معاونت تحقیقات، فناوری و نوآوری دانشگاه آزاد در اولین فن بازار و نمایشگاه ازدیاد درختان میوه، گفت: متاسفانه آموزش کشاورزی به خوبی نتوانسته نیاز کشور را رفع کند.

- معاونت تحقیقات، فناوری و نوآوری دانشگاه آزاد در اولین فن بازار و نمایشگاه ازدیاد درختان میوه، گفت: متاسفانه آموزش کشاورزی به خوبی نتوانسته نیاز کشور را رفع کند.

تعداد دانشجویان کشاورزی به کمترین میزان در سال های گذشته رسیده است و تعداد اعضای هیئت علمی به نسبت، از دانشجویان بیشتر است؛ این یعنی برای آینده کشاورزی کشور باید نگران شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر مجید مشکینی در اولین فن بازار و نمایشگاه ازدیاد درختان میوه که امروز با رویکرد حل مسئله با امضای تفاهمنامه همکاری بین معاونت تحقیقات، فناوری و نوآوری دانشگاه آزاد و معاونت امور باغبانی وزارت جهاد کشاورزی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرقدس گشایش یافت، با بیان این که امنیت غذایی یکی از اولویت های اصلی کشور است، اظهار کرد: دشمنان پس از پیروزی انقلاب اسلامی عزم خود را برای تحریم در تمامی ابعاد از جمله امنیت غذایی به کار گرفتند که خوشبختانه در این زمینه ناکام ماندند.

وی با بیان اینکه مسیر در توسعه سلامت و امنیت غذایی رو به پیشرفت است، خاطرنشان کرد: البته نواقصی نیز در این خصوص وجود دارد که باید در این راستا مس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعداد دانشجویان کشاورزی به کمترین میزان رسیده/برای آینده کشاورزی کشور باید نگران شد

تعداد دانشجویان کشاورزی به کمترین میزان رسیده/برای آینده کشاورزی کشور باید نگران شد