مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 خرداد 1402 ساعت 08:302023-06-18اقتصادي

رشد 54 درصدی مصرف برق در کرمانشاه


مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه از رشد 54 درصدی مصرف برق در کرمانشاه نسبت به سال گذشته خبر داد.

- محمد مرادی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: استان کرمانشاه به همراه استان های ایلام و کردستان با رشد 54 درصدی برق در صدر استان های با مصرف بالای برق قرار گرفت.

وی افزود: با توجه به اینکه کرمانشاه استانی صنعتی نیست بالغ بر 83 درصد مشترکین برق این استان را مشترکین خانگی تشکیل می دهند و بالا رفتن دما هوا مصرف در این استان را افزایش می دهد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه از مشترکین بخش خانگی خواست با توجه به درصد بالای مشترکین خانگی نسبت به دیگر بخش ها در استفاده بهینه از مصرف برق کوتاه باشند.

مرادی بیان کرد: وزارت نیرو امسال 140 برنامه عملیاتی برای عبور از دوره اوج مصرف برق در تابستان تدوین کرده که یکی از برنامه های اصلی این طرح پاداش به مشترکین خوش مصرف خانگی است به طوری که اگر مشترکین نسبت به سال گذشته کاهش مصرف داشته باشند مشمول دریافت پاداش می شوند.

وی ادامه داد: مشترکان با کاهش مصرف برق خود می توانند در ازای کاهش هر کیلووات ساعت برق از 2 هزار تومان تا 500 تومان پاداش کاهش مصرف را دریافت کنند که رنج مصرفی مشترکین در سال گذشته نسبت به امسال هم در این پاداش در نظر گرفته می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رشد 54 درصدی مصرف برق در کرمانشاه

رشد 54 درصدی مصرف برق در کرمانشاه