مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 خرداد 1402 ساعت 13:352023-06-06سياسي

لزوم برنامه ریزی برای تغییر الگوهای زمانی و مکانی مخاطرات طبیعی در یزد


استاندار یزد با بیان این که قصور مدیریتی دستگاه ها در امر حفاظت از مراتع جنگل ها پذیرفتنی نیست، گفت: تغییر الگوهای زمانی و مکانی بارش باران و سیل پدیده هایی جدی هستند و برنامه ریزی برای این مخاطرات باید در اولویت کاری مدیران دستگاه ها قرار گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یزد، مهران فاطمی در نشست ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان یزد، با اشاره به افزایش احتمال آتش سوزی در مراتع در فصل تابستان، گفت: در شهرستان های در معرض خطر آتش سوزی، جلساتی با حضور دستگاه های مرتبط، سپاه، بسیج و جوامع محلی برگزار و برنامه ریزی ها و هماهنگی های لازم جهت مدیریت حوادث احتمالی انجام شود.

وی افزود: در مواقع آتش سوزی باید از ظرفیت و ادوات لجستیکی تمامی دستگاه ها و نهادها در راستای مدیریت هر چه بهتر بحران پیش آمده استفاده شود؛ چراکه هیچ گونه قصور مدیریتی دستگاه ها و افراد در امر حفاظت از مراتع و جنگل ها پذیرفتنی نیست.

استاندار یزد ضمن تأکید بر انجام مانورهای آمادگی در برابر آتش سوزی در مراتع و نیز ارائه آموزش های لازم به جوامع محلی، تأکید کرد: مصوبات جلسات ستاد مدیریت بحران استان لازم الاجرا است و هرگونه قصور و اهمال دستگاه ها در این امر، به عنوان ترک فعل محسوب می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم برنامه ریزی برای تغییر الگوهای زمانی و مکانی مخاطرات طبیعی در یزد

لزوم برنامه ریزی برای تغییر الگوهای زمانی و مکانی مخاطرات طبیعی در یزد