مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 خرداد 1402 ساعت 20:252023-06-07سياسي

نباید رنج نبود امکانات درمانی به سایر مشکلات افزوده شود


دهدشت_ نماینده شهرستان های کهگیلویه، بهمیی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی گفت: نباید رنج نبود امکانات درمانی در کهگیلویه به سایر مشکلات افزوده شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازمقام معظم رهبری ، تصریح کرد: در حال حاضر با توجه به مشکلات معیشتی زیاد، مردم تمام امید مردم به دولت سیزدهم است و نباید رنج نبود امکانات درمانی بر آن اضافه شود.

نماینده مردم کهگیلویه بزرگ در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: مردم باید برکات این سفر را لمس کرده و ثابت شود که دولت محرومین به تمام معنا پای کار است و بعنوان شخصیت انقلابی به فکر مستضعفین هستید.

موحد بیان داشت: بحث حمایت از کارخانه سیمان برای سازمان تأمین اجتماعی شدنی است، هر چند بانک هدف نیز آمادگی کامل دارد و با این اقدام می تواند 500 شغل ایجاد کند و باری از دوش مردم بردارد.

نماینده مردم کهگیلویه، بهمیی، چرام و لنده در مجلس گفت: وضعیت ساختمان اداری تأمین اجتماعی شهرستان اصلاً مناسب نیست و انتظار می رود به صورت ویژه مورد توجه قرار گیرد.

موحد با اشاره به امکانات موجود و کمبودها تصریح کرد: نیاز است که بصورت ویژه تغییری در وضعیت زیرساخت های درمانی منطقه محقق شود.

موحد با اشاره به احداث بیمارستان شهر دهدشت در سال 75 گفت: در شهر دهدشت یک بیمارستان پذیرای سه شهرستان و دو بخش است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نباید رنج نبود امکانات درمانی به سایر مشکلات افزوده شود

نباید رنج نبود امکانات درمانی به سایر مشکلات افزوده شود