مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 خرداد 1402 ساعت 13:552023-06-21اقتصادي

چرا واحدهای صنفی مشهد پس از این نمی توانند از پیاده روها استفاده کنند؟


مدیر عامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری شهرداری مشهد گفت: قرارداد کافی شاپ ها، رستوران ها و سایر واحدهای صنفی برای استفاده از پیاده روها تا پایان سال 1401 بوده و براساس سیاست های بالادستی و ابلاغ مراجع بالادستی از ابتدای سال 1402 نمی توانیم قرارداد آنان را تمدید کنیم.

- مدیر عامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری شهرداری مشهد پاسخ داد چرا واحدهای صنفی مشهد پس از این نمی توانند از پیاده روها استفاده کنند؟ ایسنا/خراسان رضوی مدیر عامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری شهرداری مشهد گفت: قرارداد کافی شاپ ها، رستوران ها و سایر واحدهای صنفی برای استفاده از پیاده روها تا پایان سال 1401 بوده و براساس سیاست های بالادستی و ابلاغ مراجع بالادستی از ابتدای سال 1402 نمی توانیم قرارداد آنان را تمدید کنیم.

فروردین ماه 97 بود که شورای اسلامی شهر مشهد آیین نامه ساماندهی بهره برداری اصناف از پیاده روها و فضاهای شهری را با هدف استفاده حداکثری از ظرفیت های بالقوه شهر برای ایجاد فضاهای شهری امن، پویا و فرح بخش به تصویب رساند.

این طرح از آن زمان تاکنون در مشهد در حال اجرا بود اما روز گذشته نامه ای در فضای مجازی منتشر شد که حاکی از پایان یافتن اجرای این طرح است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرا واحدهای صنفی مشهد پس از این نمی توانند از پیاده روها استفاده کنند؟

چرا واحدهای صنفی مشهد پس از این نمی توانند از پیاده روها استفاده کنند؟