مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 خرداد 1402 ساعت 11:352023-06-06سياسي

واکنش شورایی ها به عزل شفاهی مدیران محلات پایتخت/لزوم ارائه مستندات به شورای شهر


چهار نفر از اعضای شورای شهر تهران نسبت به عزل و نصب مدیران محلات واکنش نشان داده و تأکید کردند که شهرداری تهران هر چه زودتر دلایل برکناری مدیران محلات، - چهار نفر از اعضای شورای شهر تهران نسبت به عزل و نصب مدیران محلات واکنش نشان داده و تأکید کردند که شهرداری تهران هر چه زودتر دلایل برکناری مدیران محلات، مستندات و دستورالعمل ها را به شورای شهر اعلام کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، ناصر امانی صبح امروز در جلسه شورای شهر تهران در تذکر پیش از دستور خود با بیان اینکه شاهد ادامه نقض نظام نامه مدیریت محله از سوی شهرداری تهران هستیم به گونه ای که برخی مدیران محلات را با ابلاغ شفاهی عزل کردند و به آنها گفته اند که از فردا نیایید، گفت: این در حالیست که در اساسنامه مدیریت محلات نحوه عزل و نصب مشخص شده است و تصور کنید که 354 محله داریم و اگر از هر محله دو نفر را عزل کرده باشند، حدود 700 نفر برکنار شدند.

نرگس معدنی پور نیز در تذکر پیش از دستور خود با بیان اینکه شاهد هستیم که مدیران محلات در برخی محله ها بدون اعلام قبلی و شفاها عزل شدند، گفت: این در حالیست که معاونین فرهنگی مناطق نیز از دلایل برکناری این افراد مطلع نیستند.

وی افزود: درست است که ستاد مشارکت محله هنوز تشکیل نشده؛ اما کمیسیون فرهنگی می تواند دستورالعمل ها را بررسی کند که از شهرداری می خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش شورایی ها به عزل شفاهی مدیران محلات پایتخت/لزوم ارائه مستندات به شورای شهر

واکنش شورایی ها به عزل شفاهی مدیران محلات پایتخت/لزوم ارائه مستندات به شورای شهر