مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 خرداد 1402 ساعت 14:302023-06-14سياسي

اقتدار ایران هیمنه آمریکا را در هم شکسته است


اقتدار ایران هیمنه آمریکا را در هم شکسته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، اسدالله بادامچیان ظهر چهارشنبه در نشست خبری ضمن گرامیداشت سالروز شهادت جمعی از مبارزان در 26 خرداد در راستای باطل کردن توطئه های آمریکا و انگلیس اظهار کرد: انقلاب اسلامی ایران انقلابی نوظهور در دنیا بوده که نمونه قبلی ندارد و در حال رشد و تکامل است.

وی با اشاره به اینکه نظام ولایت فقیه سه قوه را تحت هماهنگی خود دارد، ابراز کرد: این در حالی است که قوه قضاییه در بسیاری از کشورها مستقل نبوده و زیر نظر دولت اداره می شود اما در ایران قوای سه گانه هر کدام مسئولیت هایی را بر عهده دارند.

دبیرکل حزب مؤتلفه اسلامی با بیان اینکه ایران 200 سال با حاکمان فاسد قاجار و پس از آن پهلوی تحت سلطه نظام و تهاجم فرهنگی غرب بود، یادآور شد: بر خلاف ادعای برخی که یونان را مهد ظهور دموکراسی می دانستند، دانشمندانی همچون افلاطون و ارسطو دموکراسی را بد می خواندند.

وی با اشاره به اینکه در نظام ابتکاری ولایت فقیه نیز آزمون و خطا بسیار وجود دارد، تصریح کرد: در توصیف عملکرد مجلس یازدهم، می توان گفت در این 11 دوره کارهای زیادی انجام شده است اما به طور مطلق نمی توان ادعا کرد که همه انتظارات برآورده شده بلکه ضعف هایی نیز وجود دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اقتدار ایران هیمنه آمریکا را در هم شکسته است

اقتدار ایران هیمنه آمریکا را در هم شکسته است