مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 خرداد 1402 ساعت 08:322023-06-12اقتصادي

138 پروژه در هفته جهاد کشاورزی در استان اصفهان به بهره برداری می رسد


رییس سازمان جهاد کشاورزی اصفهان گفت: به مناسبت هفته جهاد کشاورزی تعداد 138 پروژه بخش کشاورزی در استان اصفهان به بهره برداری می رسد.

- مهرداد مرادمند رییس سازمان جهاد کشاورزی اصفهان در گفت وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به  پروژه های قابل افتتاح سازمان به مناسبت هفته جهاد کشاورزی اظهار کرد: به مناسبت هفته جهاد کشاورزی تعداد 138 پروژه بخش کشاورزی در استان اصفهان به بهره برداری می رسد.

وی افزود: این 138 طرح با مجموع اعتبار 423 میلیارد تومان مورد بهره برداری قرار می گیرند و بخش زیادی از اعتبارات لازم برای اجرای این طرح ها توسط بخش خصوصی تأمین شده که نشان دهنده استقبال سرمایه گذاران برای ورود به بخش کشاورزی است.

مردادمند اضافه کرد: تعداد خانوار بهره بردار طرح های کشاورزی استان در هفته جهاد کشاورزی بیش از 3 هزار 346 خانوار هستند، همچنین با افتتاح این 138 طرح، زمینه ایجاد اشتغال پایدار برای 439 نفر فراهم خواهد شد و برای 202 نفر نیز تثبیت اشتغال به همراه خواهد آورد.

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان اصفهان افزود: از مجموع این طرح ها، تعداد 56 طرح در بخش تولیدات گیاهی، 34 طرح در بخش آب و خاک و امور فنی مهندسی، 24 طرح منابع طبیعی و آبخیزداری، 6 طرح امور عشایر، 5 پروژه تحقیقات کشاورزی، 5 پروژه تعاون روستایی، 5 پروژه تولیدات دام و طیور و آبزی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

138 پروژه در هفته جهاد کشاورزی در استان اصفهان به بهره برداری می رسد

138 پروژه در هفته جهاد کشاورزی در استان اصفهان به بهره برداری می رسد