مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 خرداد 1402 ساعت 10:202023-06-20اقتصادي

جایزه 92 هزار دلاری برای مهاجرت به 30 جزیره ایرلند (+عکس)


ارایه جایزه 92 هزار دلاری به عنوان مشوق اقتصادی برای مهاجرت جمعیتی و ایجاد شرایط پایدار زندگی در این 30 جزیره ایرلند است که یکی از اهداف این طرح است.

- دولت ایرلند در قالب طرحی برای احیای زندگی در 30 جزیره واقع در سواحل غربی خود 92 هزار دلار به هر شهروند که متقاضی مهاجرت و زندگی در این جزایر باشد، می پردازد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازعصرایران به نقل از وبگاه فورچون، طرح های جاه طلبانه دولت ایرلند برای جوان سازی جزایر کم جمعیت پراکنده شده در امتداد سواحل غربی آن توسط هدر هامفریس وزیر توسعه روستایی و اجتماعی ایرلند، در اوایل این ماه رونمایی شد و از اول جولای (ماه آینده میلادی) به اجرا درخواهد آمد.

به گفته دولت ایرلند، یکی از اهداف کلیدی این برنامه که جزایر زنده ما نام گرفته، احیای سطح جمعیت در این جزایر است.

حدود 30 جزیره فراساحلی که توسط دولت ایرلند به عنوان بخش جدایی ناپذیر بافت روستایی ایرلند با اهمیت ویژه در فرهنگ ایرلند توصیف شده است، در این طرح گنجانده خواهند شد.

  جزایر فراساحلی که در مالکیت عمومی باقی می مانند، جمعیتی در تمام طول سال دارند اما به دلیل جزر و مد از سرزمین اصلی جدا شده اند.

از جمله این جزایر، جزیره اینیس مور است که به عنوان محل فیلمبرداری فیلم نامزد اسکار بنشی های اینشیرین استفاده شد، و جزیره بِرِه ، که خود را بهش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جایزه 92 هزار دلاری برای مهاجرت به 30 جزیره ایرلند (+عکس)

جایزه 92 هزار دلاری برای مهاجرت به 30 جزیره ایرلند (+عکس)