مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 خرداد 1402 ساعت 10:452023-06-15سياسي

ساخت 2 هزار واحد مسکن مددجویی در فارس


رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) گفت: نزدیک به دو هزار واحد مسکن مددجویی شهری و روستایی در استان فارس در حال ساخت است که امیدواریم تا دهه فجر این واحدها تکمیل و به بهره برداری برسند.

- کوار- رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) گفت: نزدیک به دو هزار واحد مسکن مددجویی شهری و روستایی در استان فارس در حال ساخت است که امیدواریم تا دهه فجر این واحدها تکمیل و به بهره برداری برسند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سید مرتضی بختیاری در جریان سفر خود به شهرستان کوار و در حاشیه بازدید از روند ساخت 32 واحد مسکن مددجوی بیان کرد: در استان فارس بیش از 599 واحد شهری و بالغ بر یک هزار 400 واحد روستایی عملیات اجرایی ساخت آنها آغاز شده و امید است تا دهه فجر انقلاب اسلامی زمینه واگذاری این واحدهای به مددجویان کمیته امداد فارس فراهم شود.

وی ادامه داد: خیران نقش ویژه ای در تأمین و ساخت مسکن در کل کشور دارند این در حالی است که خیران شهرستان کوار بیش از 15 هزار متر زمین در اختیار کمیته امداد امام خمینی (ره) فارس قرار داده اند.

رییس کمیته امداد کشور اضافه کرد: از 15 هزار متر زمین ارائه شده 36 واحد ساخته شده و در اختیار مددجویان قرار گرفته و 32 واحد دیگر نیز در حال تکمیل است که تا دهه فجر انقلاب اسلامی نیز این واحدها تکمیل و به مددجویان اهدا خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساخت 2 هزار واحد مسکن مددجویی در فارس

ساخت 2 هزار واحد مسکن مددجویی در فارس