مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 خرداد 1402 ساعت 07:402023-06-12اقتصادي

از آخرین وضعیت اجرای طرح کالابرگ الکترونیکی چه خبر؟


معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه ای وزیرکشور در نشست بررسی آخرین وضعیت اجرای طرح کالابرگ الکترونیکی، بر ضرورت حل مشکلات موجود در این زمینه برای افزایش اقبال عمومی نسبت به آن تاکید کرد.

- معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه ای وزیرکشور در نشست بررسی آخرین وضعیت اجرای طرح کالابرگ الکترونیکی، بر ضرورت حل مشکلات موجود در این زمینه برای افزایش اقبال عمومی نسبت به آن تاکید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از وزارت کشور، محسن کوشش تبار این مطلب را در جلسه بررسی وضعیت اجرای طرح کالابرگ الکترونیکی در کشور با حضور معاون وزارت تعاون ، کار و رفاه اجتماعی بیان و خاطرنشان کرد: یکی از راه های افزایش اقبال این طرح رسیدگی به مشکلات مردم و فروشگاه های مرتبط به تجهیزات کالابرگ الکترونیکی است که در این ارتباط مقام ها و مسئولان محلی می توانند فعالانه برای حل آن ها ورود کنند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه ای وزیر کشور افزود، با توجه به این که طرح کالابرگ الکترونیکی مراحل اولیه اجرای خود را طی می کند، موفقیت آن می تواند در توسعه هر چه بیشتر اقبال مردم موثر باشد.

وی با تشکر از همه دست اندرکاران اجرای این طرح گفت: هدف ما از برگزاری جلسات هماهنگی در خصوص رفع مشکلات برای دسترسی هر چه بیشتر کسانی است که می توانند از طرح کالابر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از آخرین وضعیت اجرای طرح کالابرگ الکترونیکی چه خبر؟

از آخرین وضعیت اجرای طرح کالابرگ الکترونیکی چه خبر؟