مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 خرداد 1402 ساعت 18:052023-05-31سياسي

نبود مطالعات جامع، موجب نارسایی شهری در اهواز شده است


نبود مطالعات جامع و کامل و عدم تطبیق سهم اعتبارات جاری و عمرانی در بودجه شهرداری اهواز موجب شده به بخشی از دغدغه های مردم پرداخته نشود و در این شرایط، - ایسنا/خوزستان شهردار اهواز گفت: نبود مطالعات جامع و کامل و عدم تطبیق سهم اعتبارات جاری و عمرانی در بودجه شهرداری اهواز موجب شده به بخشی از دغدغه های مردم پرداخته نشود و در این شرایط، نارسایی شهری رقم خورده است.

رضا امینی در یکصد و شانزدهمین جلسه شورای شهر اهواز که امروز (10 خردادماه) برگزار شد، با بیان اینکه در ورودی های شهر منظر زیبایی نمی بینیم، اظهار کرد: یکی از دغدغه های اصلی مردم و مسئولان بحث ورودی های شهر اهواز است بنابراین از ابتدای کار، ساماندهی ورودی های شهر و باززنده سازی رودخانه کارون به عنوان یکی از مهم ترین عناصر محرک توسعه شهر و مرکز جاذب گردشگری در دستورکار قرار گرفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: اقدامات تکمیلی و معمولی شهرداری مانند بهبود وضعیت فضای سبز، آسفالت و موارد مشابه نیز برخی از این کارها هستند.

وی با اشاره به ریشه اصلی نارسایی شهر اهواز، افزود: آنچه تاکنون موجب شده به بخشی از این دغدغه ها پرداخته نشود، نبود مطالعات جامع و کامل و عدم تطبیق سهم اعتبارات جاری و عمرانی در بودجه شهرداری اهواز است که موجب نارسایی شهری شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نبود مطالعات جامع، موجب نارسایی شهری در اهواز شده است

نبود مطالعات جامع، موجب نارسایی شهری در اهواز شده است