مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 خرداد 1402 ساعت 09:452023-05-31سياسي

دوربین پایش تصویری در روستاهای مازندران راه اندازی می شود


معاون سیاسی، امنیتی استاندار مازندران بر لزوم مقابله جدی و هوشمندانه با پدیده سرقت در سطح این استان تاکید کرد و گفت: دوربین پایش های تصویری در روستاهای استان راه اندازی می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، روح الله سلگی صبح چهارشنبه در جلسه کمیسیون عالی مقابله با سرقت مازندران با حضور دستگاه های مسئول گفت: همزمان با پیشرفت تجهیزات سارقان باید تدابیر روزآمد و پیشرفته ای برای مقابله با آنان اجرایی شود.

وی با اشاره به نقش فرمانداران در این ارتباط افزود: فرمانداران باید با تشکیل منظم جلسات کمیسیون مقابله با سرقت و پیگیری مصوبات مربوطه در این زمینه اهتمام بورزند.

معاون استاندار مازندران لزوم همگرایی دستگاه های مسئول در حوزه مقابله با سرقت را خاطر نشان کرد وافزود: عدم آزادی سارقان حرفه ای و سابقه دار از زندان و بکارگیری پابند الکترونیکی برای آنان در این روند حائز اهمیت است.

سلگی با اشاره به افزایش سرقت در مناطق روستایی لزوم تدابیر پیشگیرانه در این ارتباط را یادآور شد وافزود: در راستای مقابله با سرقت در روستاها نصب و راه اندازی دوربین و پایش تصویری آنها ضرورت دارد.

این مسئول گفت: شرکت مخابرات باید در زمینه اجرای فیبر نوری در سطح مازندران برای اجرای طرح های پیشگیرانه و مقابله با سرقت اقدام کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دوربین پایش تصویری در روستاهای مازندران راه اندازی می شود

دوربین پایش تصویری در روستاهای مازندران راه اندازی می شود