مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 خرداد 1402 ساعت 13:102023-05-30اقتصادي

بند «ت» تبصره 6 قانون بودجه، فرصتی بی نظیر برای حدود 20 هزار مالک است


معاون شهرسازی و معماری شهرداری اصفهان گفت: بر اساس رای زنی هایی که در سطح کلانشهرها رقم خورد، پیشنهادی مبنی بر بند «ت» تبصره 6 مطرح و در مجلس مصوب شد و در این راستا این امتیاز به 20 هزار مالک داده شد تا مشکل ساختمان های خود را حل کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، وحید مهدویان معاون شهرسازی و معماری شهرداری اصفهان پیش از ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه با اشاره به موضوع بند ت تبصره 6 قانون بودجه کشور اظهار داشت: اولین قانون بلدی کشور در سال 1286 مصوب و پس از آن در سال 1334 قانون شهرداری و 1345 نیز موضوع ماده 100 به قانون شهرداری ها اضافه شد و در نهایت در سال 1358 تبصره هایی به این ماده افزوده شد.

وی با یادآوری اینکه موضوع ماده 100، در برخورد با تخلفات ساخت و ساز شهری رقم می خورد، افزود: اگر ساختمانی بدون پروانه یا خلاف مفاد ساخته شود، طبق تبصره های ذیل این قانون با آن برخورد می شود.

مهدویان با بیان اینکه برخورد با تخلفات شامل سه دسته تخریب، جریمه و برائت می شود، عنوان کرد: اعضای کمیسیون ماده 100 شامل اعضای شورا، نماینده دادگستری و استانداری هستند که شهرداری به عنوان گزارش دهنده گزارش را ارجاع داده و بر اساس ضوابط، اعضای کمیسیون رای مربوطه را صادر می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بند «ت» تبصره 6 قانون بودجه، فرصتی بی نظیر برای حدود 20 هزار مالک است

بند «ت» تبصره 6 قانون بودجه، فرصتی بی نظیر برای حدود 20 هزار مالک است