مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 خرداد 1402 ساعت 23:202023-06-21بين الملل

روسیه 48 استرالیایی را تحریم کرد


وزارت امور خارجه روسیه روز چهارشنبه از تحریم 48 شهروند استرالیایی خبر داد و ورود آنها به این کشور را برای مدت زمان نامحدودی ممنوع اعلام کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، وزارت امور خارجه روسیه روز دوشنبه از تحریم 48 مقام استرالیایی و ممنوعیت ورود آنها به این کشور خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازراشاتودی مسکو این تحریم ها را در واکنش به تحریم های اخیر استرالیا که با انگیزه های سیاسی علیه روسیه تحمیل شده، اعمال کرده است.

در بیانیه وزارت امور خارجه روسیه آمده است: در واکنش به تحریم ها با انگیره سیاسی علیه افراد و نهادهای قانونی روسیه از سوی دولت استرالیا، که به عنوان بخشی از تهاجم جمعی غرب علیه روسیه به شمار می آید، 48 استرالیایی که شامل پیمانکاران نظامی، شخصیت های صنعتی، خبرنگاران و نمایندگان شهرها بوده، از ورود به روسیه برای مدت زمان نامحدودی منع خواهند شد .

تحریم های روسیه شامل معاون نخست وزیر ایالت ویکتوریا، مدیر شرکت هواپیمایی SYPAQ و تعدادی از نمایندگان مجلس جنوب استرالیا و برخی خبرنگاران نشریه استرالیان می شود.

وزارت امور خارجه روسیه همچنین تاکید کرد که لیست تحریم های روسیه در واکنش به روند خصمانه استرالیا در قبال مسکو، همچنان به روز رسانی خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روسیه 48 استرالیایی را تحریم کرد

روسیه 48 استرالیایی را تحریم کرد