مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 خرداد 1402 ساعت 11:352023-06-02بين الملل

امارات چگونه تبدیل به جولانگاه باندهای مافیایی اسراییل شده است؟


امارات که محافظت از امنیت خود را با هدف جذب سرمایه گذاران و گردشگران از سراسر دنیا، اصلی ترین اولویت می داند، بعد از عادی سازی روابطش با رژیم صهیونیستی تبدیل به جولانگاه شبکه های مافیایی اسراییل شده است.

- فارس پلاس؛ دیگر رسانه ها- الف نوشت: امارات به عنوان کشوری که پیشینه تاریخی زیادی ندارد و اغلب یک مکان گردشگری و مقصد سرمایه گذاران از سراسر جهان به شمار می رود، همواره در تلاش برای ایجاد فضایی امن جهت جلب نظر توریست ها و تجار خارجی بوده است.

با وجود اینکه امارات و مشخصا دبی طی سال های گذشته به عنوان یکی از مقرهای شبکه های مافیایی مواد مخدر و قاچاق انسان و پولشویی و تخلفاتی از این قبیل محسوب می شده اند، اما مقامات امارات سعی کرده اند خود را از همه این جنایات مبرا کنند.

 از زمان امضای قرارداد عادی سازی میان امارات و رژیم صهیونیستی، جولان شبکه های مافیایی به ویژه قاچاق انسان در این کشور و به طور خاص دبی، ابعاد گسترده تری به خود گرفت.

 به فاصله کوتاهی از توافق سازش ابوظبی و ریاض، موج ورود صهیونیست ها به امارات آغاز شد.

در این میان دبی به عنوان برجسته ترین جاذبه توریستی امارات و البته یکی از شهرهایی که در جهان به مرکز فحشا و روسپی گری مشهور است بسیار مورد توجه اسراییلی ها قرار گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امارات چگونه تبدیل به جولانگاه باندهای مافیایی اسراییل شده است؟

امارات چگونه تبدیل به جولانگاه باندهای مافیایی اسراییل شده است؟