مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 خرداد 1402 ساعت 20:202023-06-14سياسي

آخرین وضعیت جاده کرج-چالوس/ از پر شدن مخازن تا ادامه جست وجو برای مفقودین


استاندار البرز در حاشیه بازید اصحاب رسانه از وضعیت جاده کرج-چالوس، گفت: مخازن آب در حال پر شدن است و به زودی مشکل آبرسانی برطرف می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، مجتبی عبداللهی، استاندار استان البرز، بعد از ظهر امروز، در نشست خبری که ضمن بازدید اصحاب رسانه در حاشیه وضعیت راه جاده چالوس برگزار شد، با بیان اینکه متاسفانه در فضای مجازی جنگ رسانه ای علیه جمهوری اسلامی ایران است، گفت: شما مشاهده می کنید و در جریان هستید چه ظلمی به جمهوری اسلامی و تمامی زحماتی که کشیده شده می شود چگونه واقعیت ها تبدیل به غیر واقعیت می شود و اینجا است که جایگاه شما خودش را نشان می دهد.

وی با اشاره به اینکه باهمدلی و وحدت یک کار در پنج روز اخیر در مسیر جاده چالوس صورت گرفت، افزود: دستگاه های مرتبط حضور داشتند و دلسوزانه مسؤولیت خود را به نحوه احسنت انجام دادند.

وی با بیان اینکه در ارتباط اتفاق افتاده هوشیاری لازم را داشتیم، افزود: همکاران در تمامی حوزه های مرتبط حضور داشتند و از قبل اعلام آماده باش به دستگاه ها کرده بودیم.

  عبداللهی با اشاره به اینکه هیچ مشکل فنی تحت هیچ شرایطی برای سد و نیروگاه سد رخ نداده است، ادامه داد: اگر مشکل آب داشتیم تنها سیل عظیم و سنگ و نخاله های پرحجمی که پای پاشنه سد در مسیر خروجی آب تجمع کرده بود و مشکلاتی را به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین وضعیت جاده کرج-چالوس/ از پر شدن مخازن تا ادامه جست وجو برای مفقودین

آخرین وضعیت جاده کرج-چالوس/ از پر شدن مخازن تا ادامه جست وجو برای مفقودین